برق عشق
جمعه 11 فروردين 1391برچسب:, :: 16:56 ::  نويسنده : kltd and m3

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, :: 11:34 ::  نويسنده : kltd and m3

این مدیا پلیر خیلی کارش درسته من که ندیدم کم بیاره هرچی هست باز میکنه

برای دانلود این نرم افزار کم نظیر به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:, :: 19:40 ::  نويسنده : kltd and m3

 back up  گیری از درایور های  ویندوز رو با استفاده از نرم افزار driver magician برای شما آموزش می دم . با این نرم افزار سرعت نصب ویندوز شما افزایش پیدا می کند.        

به ادامه مطلب بروید


 



ادامه مطلب ...

شما می توانید این نرم افزار را از لینک زیر دانلود کنید.
 

پس از نصب برنامه و شناسایی سخت افزارشما در لیست نمایش داده شده در صفحه ی اصلی  مشخصات  درایو های شما نمایش داده می شود شما برای back up  گیری  لازم است که تیک  درایور هایی که می خواهید پشتیبانی از ان تهیه کنید را زده و دکمه start backup  را بزنید و با دادن آدرسی که می خواهید فایل پشتیبانی در آن  ذخیره شود از درایور های خود فایل پشتیبانی تهیه  کنید. 

 تذکر 1 : بهتر است این ذخیره سازی در درایو دیگری جز C  باشد تا در صورت وجود اشکال در ویندوز به ان دست رسی دلشته باشید. 

تذکر 2:اگر اطلاع از نام داریور ها ندارید می توانید همه را انتخاب کنید ولی در بعضی مواقع درایور مزاحم هم در میان لیست وجود دارند مانند  دایور های نصب شده توسط موبایل که بهتر است آنها را انتخاب نکنید.

برای برگرداندن  درایور ها نیز می توانید پس از نصب ویندوز جدید با نصب کردن مجدد  نرم افزار با انتخاب گزینه restore drivers  و دادن آدرسی که قبلا فایل پشتیبانی را در آن ذخیره کرده اید و کلیک بر روی دکمه start  در پایین صفحه در ایور ها را روی ویندوز جدید نصب نمایید.

همچنین شما می توانید back up  را تهیه کنید با فرمتexe  که پس از نصب ویندوز جدید با کلیک بر روی خود back up  درایور ها نصب شوند و نیازی به نصب مجدد نرم افزار بر روی سیستم نباشد . شما میتوانید این فایل ها را بر روی disk ها ریخته و آن را خارج از سیستم خود نیز نگه داری کنید.

شما همچنین می توانید با استفاده از گزینه ی live update  درایور های خود را اپدیت کنید.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ ما خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان برق عشق و آدرس ltdandm3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.